Виробничники відчули переваги нового методу завантаження продукції
Виробничники відчули переваги нового методу завантаження продукції
У грудні минулого року в цеху розливу вуглеводнів виробництва етилену і поліетилену ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» було завершено реконструкцію естакади наливу бензолу. Всі роботи з реалізації проєкту калуські нафтохіміки виконали власними силами.
Про те, що зумовило проведення такої реконструкції журналісту «НК» тоді розповів начальник цього підрозділу нафтохімічного підприємства Роман Слюзар. І ось ми знову в нього…
– Хочу відразу сказати, – розповідає Роман Ігорович, – що реконструкція естакади за проєктом спеціалістів проєктного відділу підприємства та виконані всі необхідні роботи з виготовлення та монтажу обладнання працівниками нашого ремонтного управління, впроваджена спеціалістами служби КВПіА система автоматизованого управління процесом наливу бензолу й інші роботи, до яких долучався технологічний персонал цеху і служби головного енергетика, виправдали всі наші найкращі надії. – Тепер ми вже повністю перейшли на нову схему наливу бензоду, що ми змогли задовільнити побажання споживачів цієї продукції.
– Що маєте на увазі?
– Останнім часом все частіше до спеціалістів маркетингової служби підприємства, його керівництва стали звертатися наші партнери з проханням, аби ми вантажили бензол не у звичні 60-тонні цистерни, а так звані танк-контейнери, в які заливається 25 тонн продукції. Розміщуються вони на залізничних платформах (по два танк-контейнери на кожній).
Вигідність нової схеми завантаження вигідна як споживачам продукції, так і нам – її виробникам. Адже завантажена в танк-контейнера продукція відразу без використання переливних баз (морських терміналів) потрапляє до адресата. Позитивним моментом є також те, що танк-контейнера можна транспортувати як на залізничних платформах, так і автомобільним транспортом.
– Чи маєте нині достатньо танк-контейнерів, аби забезпечити поставку бензолу споживачам?
– Для перевезення цієї продукції маємо 112 танк-контейнерів, які розміщуються, відповідно, на 56 платформах. Для транспортування продукції споживачам формуються потяг із 28 платформ, одна із яких (див. на знімку) і зараз знаходиться в цеху на естакаді наливу продукції.
Хочу також сказати, що коли на початку роботи завантаження бензолу за новою схемою відчувалися певні труднощі, то тепер персонал цеху повністю освоїв новий метод роботи і люди відчули його переваги.
Підготував Анатолій Гайовий.
ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» повідомляє про намір змінити тарифи на 2025 рік на централізоване водопостачання та водовідведення. Структура тарифів (Додатки 16,17,18,19)
ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» повідомляє про намір змінити тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення.