Старше покоління ніяк не звикне до покращеного сервісу газової служби
Старше покоління ніяк не звикне до покращеного сервісу газової служби
Мова йде про калуський Центр обслуговування клієнтів регіональної газової компанії. Його відкрили в Калуші не так давно. Передбачалося, що там споживачі швидко, якісно і комфортно можуть скористатися всім спектром послуг. Втім, як з’ясувалося, задоволені його роботою не всі. До редакції «НК» звернулися пенсіонери, серед яких і ветерани калуського нафтохімічного комплексу, зі скаргами на те, що тепер у них виникли проблеми із подачею показників газового лічильника.
– Я погоджуюсь, що більшість питань завдяки сервісному центру тепер можна вирішити швидше та простіше, але це не стосується подачі показника лічильника, – розповідає Ярослав Корнага. –У сервісному центрі відмовляються приймати показники, дають лише інформаційний листок із варіантами, як це зробити. Але нам, пенсіонерам, це дуже незручно. Адже серед варіантів – дзвінок на «гарячу лінію», смс чи реєстрація показників через Інтернет. Можливо, молодим людям це й справді простіше, та чому не подумали про пенсіонерів. Не у всіх нас є стаціонарні телефони, не те що мобільні. А Інтернет для більшості – ціла наука. Щоправда, мені вдалося розібратися і надати свій показник в телефонному режимі, а от, наприклад, мій знайомий Богдан Цішевський, чекав своєї черги годину, а показник у нього так і не прийняли. Можливо, це й правильне нововведення, адже рухаємося в майбутнє, але звикнути до нього дуже важко.
За коментарем з цього приводу журналіст звернулася до керівника Калуського відділення ПАТ «Івано-Франківськгаз» Василя Сагайдака.
– У Центрі обслуговування клієнтів немає функції занесення показників лічильника. Для цього був створений кол-центр, який приймає їх в телефонному режимі, через смс-повідомлення або через особистий кабінет на сайті.
Так, ми розуміємо, що не всім, а особливо людям пенсійного віку, до цього легко звикнути. Але ж більшість із них мають дітей та онуків, які можуть в цьому допомогти. Якщо ж людина одинока і не має змоги самостійно подати показники запропонованими способами, їй потрібно звернутися безпосередньо до нашого відділення, і ми направимо до неї контролера для зняття показників.
Саме тому, що люди звикли з 1 по 5 число місяця здавати показники з рук у руки, у сервісному центрі, який не повинен надавати цю послугу, й утворюються черги. Споживачам варто зрозуміти, що насправді подати їх запропонованими способами значно простіше, адже не потрібно витрачати зайвий час. Це можна зробити, не виходячи з дому. У сервісному центрі ж можна лише звірити показники, отримати консультацію, оплатити за спожитий газ через термінал чи оформити документи.
Записала Уляна ФІРИЧ.
Такої повені наше місто не бачило з липня 2008 року. Тоді від стихії, яка вирувала три дні здебільшого в західних областях України, теж найбільше постраждала Івано-Франківщина. В 488 населених пунктах області стихія тоді призвела до підтоплень майже 23 тисяч житлових будинків. У річках Дністер та Прут, які протікають поблизу деяких населених пунктів, рівень води піднявся […]
Голова Калуської окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №85, до якого входять місто Калуш, Калуський, Рогатинський райони та частина Галицького району, Ігор Очкур у розмові з журналістом «НК» повідомив, що вибори на нашому окрузі пройшли без скарг, скандалів та грубих порушень. – Ці вибори були особливі тим, що людям довелося обирати Президента серед рекордної кількості […]