Виробничники освоїли та вдосконалюють новий метод завантаження продукції
Виробничники освоїли та вдосконалюють новий метод завантаження продукції
Цех розливу вуглеводнів виробництва етилену та поліетилену ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» за площею належить до найбільших підрозділів цього нафтохімічного підприємства. Його п‘ять відділеньзагалом займають територію понад 50 гектарів.
Тож, як мовиться, клопотів як із забезпеченням виконання технологічних завдань, так і з догляду за територією цеху в його керівника Романа Слюзаря більш, ніж достатньо. А тут ще буквально рік тому виникла потреба в реконструкції естакади наливу бензолу, який є одним з основних видів продукції виробництва.
– До реконструкції ми бензол заливали у залізничні цистерни, – розповідає Роман Ігорович. – Але, зважаючи на запити ринку, стало зрозуміло, що споживачі продукції потребують її нині у так званих танк-контейнерах, які розміщуються на залізничних платформах (по два танк-контейнери на кожній) і в які заливається до 25 тонн бензолу.
– Чим таке транспортування вигідне як для виробничника, так і споживачів продукції?
– Для нас передусім тим, що завантажена в танк-контейнери продукція без використання переливних баз відразу має можливість потрапляти до споживача. Адже раніше, щоб доставити бензол споживачам, які для перевезення використовують морський транспорт, його слід було зливати в морських терміналах у резервуари, а вже звідти ця продукція завантажувалася на судна. Тоді як продукція у танк-контейнерах завантажується на судно відразу.
А ще відсутність проміжних стадій між виробником та споживачем запобігає втратам продукції, тому метод її транспортування в танк-контейнерах нині широко використовується в країнах Європейського Союзу.
– Відомо, що за проєктом спеціалістів проектного відділу підприємства всі роботи з його реалізації виконали працівники ремонтного управління й цеху контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ». А чи виконували протягом року якісь інші роботи з вдосконалення проєкту?
– Хочу найперше сказати, що за період з часу реалізації проєкту персонал добре освоїв нову схему наливу бензолу цеху і він нині повністю справляється з її продуктивністю та можливостями. А якщо в процесі експлуатації й виникали якісь дрібні неполадки, то всі вони відразу усувалися технологічним персоналом цеху, ремонтниками та «кіповцями» підприємства.
На сьогодні ми вже маємо для транспортування бензолу 112 танк-контейнерів, які розміщуються відповідно на 56 платформах. Для доставки продукції споживачам, зокрема в порт міста Чорноморськ Одеської області, формуємо потяг із 28 платформ. У цей період вироблений бензол зберігаємо в ємностях.
Під час останнього зупинкового ремонту, який на підприємстві проходив у жовтні минулого року, був проведений капітальний ремонт підестакадних колій фактично в усіх відділеннях цеху, зокрема і з розливу ароматичних вуглеводнів, де ще окрім бензолу ми відвантажуємо споживачам фракцію С9 і смолу піролізу, що сприяло більш надійному проведенню процесу завантаження продукції.
Хотілося б також відзначити працю працівників ремонтного управління підприємства, технологічного персоналу цеху з монтажу нової системи обігріву трубопроводів у цьому відділенні. Потреба у впроваджені цього проєкту, який, до речі, виготовили проектувальники нашого підприємства, виникла через погану роботу старої схеми обігріву, оскільки бензол має здатність кристалізуватися при температурі нижче плюс 4,7 градуса.
До сказаного вище про виробничі будні колективу нашого цеху хотілося б додати, що його сьогоднішня стабільна робота забезпечується як кваліфікованою працею наших виробничників, так і при підтримці з боку централізованих служб підприємства.
Записав Степан Василів.
На знімках:
– працівники цеху завантажують бензол у танк-контейнери;
– Роман Слюзар зі старшим майстром зміни Ігорем Кузівим.
ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» повідомляє про намір змінити тарифи на 2025 рік на централізоване водопостачання та водовідведення. Структура тарифів (Додатки 16,17,18,19)
ТОВ «КАРПАТНАФТОХІМ» повідомляє про намір змінити тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення.