Як їздитимуть пільговики у калуських маршрутках?
Як їздитимуть пільговики у калуських маршрутках?
Нещодавно стало відомо, що калуські перевізники відмовляються безкоштовно возити інвалідів ІІ групи. Після цього заступник міського голови Руслана Вайда провела з перевізниками нараду, під час якої зобов’язала їх до кінця року не змінювати тариф та правила перевезення пільговиків. У відповідь перевізники наступного дня звернулися до міського голови та депутатів міської ради з вимогою до 31 грудня цього року вирішити питання пільгового перевезення.
У зверненні перевізники серед іншого зауважили, що вони не отримують відшкодування за перевезення інвалідів І і ІІ груп, а кількість таких пільговиків суттєво зросла.
«Значне подорожчання паливно-мастильних матеріалів та запасних частин до транспортних засобів змушує нас вишукувати кошти для існування», – йдеться у документі.
Також у зверненні перевізники подали своє бачення виходу з ситуації. Вони, зокрема, пропонують запровадити талони, які б управління соціального захисту населення міськради видавало пільговикам, а перевізник згодом їх би здавав і отримував відшкодування.
«Ще один варіант – пільговик платить, а водій видає йому відповідний квиток. Повернути свої кошти пільговик зможе через управління соціального захисту. Також міська рада може на основі відповідних розрахунків виділити додаткові кошти перевізникам на перевезення цієї категорії пільговиків. Крім того, гроші на проїзд з міського бюджету можна безпосередньо надавати пільговикам як цільову доплату», – пропонують перевізники.
Знайти вихід із ситуації, що склалася, і тим самим вирішити, як їздитимуть у міських маршрутках пільговики, наразі намагаються депутати міської ради. За словами начальника управління економічного розвитку Калуської міської ради Юрія Соколовського, це питання розглядається нині на засіданнях депутатських комісій.
Заступник міського голови Руслана Вайда також повідомила, що вони думають над тим, щоб запровадити обмежену кількість поїздок для пільговиків, адже в бюджеті міста немає стільки коштів, щоб дотувати всіх пенсіонерів та пільговиків, а перевізники більше не в силах покривати ці витрати за власні кошти. На думку Р. Вайди, такий варіант виходу із ситуації дозволить вирішити відразу декілька проблем.
– Ми тривалий час не обмежували кількість пільгових рейсів, але зараз іншого виходу просто немає, – коментує чиновниця. – Пільговики і надалі матимуть право безкоштовного проїзду, але не декілька разів на день.
Яким буде остаточне рішення міської влади щодо перевезення пенсіонерів та пільговиків у калуських маршрутках, наразі невідомо. Але вже зараз зрозуміло, що таким людям буде нелегко ні йти по талони, ні збирати їх, щоб згодом повернути втрачені кошти…
Тетяна КУРТАШ.
Такої повені наше місто не бачило з липня 2008 року. Тоді від стихії, яка вирувала три дні здебільшого в західних областях України, теж найбільше постраждала Івано-Франківщина. В 488 населених пунктах області стихія тоді призвела до підтоплень майже 23 тисяч житлових будинків. У річках Дністер та Прут, які протікають поблизу деяких населених пунктів, рівень води піднявся […]
Голова Калуської окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №85, до якого входять місто Калуш, Калуський, Рогатинський райони та частина Галицького району, Ігор Очкур у розмові з журналістом «НК» повідомив, що вибори на нашому окрузі пройшли без скарг, скандалів та грубих порушень. – Ці вибори були особливі тим, що людям довелося обирати Президента серед рекордної кількості […]