З 15 грудня – п’ять гривень, а з березня наступного року – шість
З 15 грудня – п’ять гривень, а з березня наступного року – шість
Відповідне рішення було прийняте на останньому засіданні виконавчого комітету міської ради, яке відбулося 27 листопада.
– Ще влітку від ПрАТ «Калуське АТП» та ТзОВ «Автотранспортна асоціація» до міського голови надійшло звернення щодо підняття тарифів за проїзд у міському транспорті, – повідомив начальник управління економічного розвитку Калуської міської ради Юрій Соколовський. – За словами перевізників, причиною для підняття тарифів є значне підвищення цін на паливо-мастильні матеріали, експлуатаційні та запасні частини. Аудиторська компанія перевіряла всі надані розрахунки і погодила їх. Загалом перегляд тарифів можливий, якщо вартість палива зростає більш ніж на 10% з часу останнього перегляду тарифу. Наразі ж ціна на дизпаливо зросла майже на 50%. Тому перевізники пропонували підняти вартість проїзду до 6 гривень.
Також посадовець для порівняння озвучив тарифи на перевезення, які діють в інших містах. Здебільшого вартість проїзду складає п’ять гривень, однак її мають намір підвищувати. Приміром, у Коломиї наразі діє тариф чотири гривні за поїздку до 22.00 і 6 гривень після, однак тут готуються його збільшити до 7 і 8 гривень відповідно. Розмежований тариф на денний і вечірній і в Івано-Франківську. А в Тернополі з 20 грудня запроваджують тариф у розмірі 6 гривень для власників картки тернополянина і 7 гривень для решти пасажирів.
Директор ТзОВ «Автотранспортна асоціація» Юрій Мутовін, своєю чергою, зазначив, що навіть тариф у розмірі 6 гривень за перевезення не покриватиме витрати, бо його підвищення щоразу йде із запізненням.
– Після підвищення тарифу на певний час зменшується пасажиропотік, – запевняв перевізник. – Лише коли люди звикають до нового тарифу, ситуація стабілізується. Крім того, часто районні перевізники здійснюють міські перевезення. На це потрібно якось реагувати, бо вони забирають пасажирів, які платять. Можна перенести сільські перевезення на периферію, приміром, на вокзал.
У членів виконкому теж було чимало запитань та пропозицій до перевізників. Зокрема, Юрій Погинайко хотів дізнатися, чому вони не розглядають можливість запровадження денного і вечірнього тарифу, як це практикується в окремих містах. Мирослав Тихий, своєю чергою, цікавився, який тариф повинен бути, щоб автопарк оновлювався, та чи не доцільніше було б запровадити в Калуші комунальний транспорт.
У відповідь заступник міського голови Руслана Вайда зазначила, що управління економіки вже робило розрахунки щодо запровадження комунального транспорту і дійшло висновку, що для реалізації цього задуму місту треба було б не менше 51 млн гривень, і тарифи при цьому були б не нижчими, а ще вищими, орієнтовно 8 гривень.
Після дискусій міський голова Ігор Матвійчук повідомив, що влада планує на наступний рік на 30% збільшити відшкодування за перевезення пільгових категорій населення з міського бюджету.
– Треба шукати компроміс, – акцентував мер. – Можна встановити тариф 5 гривень до 20.00 і 6 гривень після. Також є ще один варіант з 15 грудня встановити тариф у розмірі 5 гривень за поїздку, а з березня наступного року, коли передбачається збільшення мінімальної заробітної плати і перерахунок пенсії, – 6 гривень.
У результаті саме за останню пропозицію члени виконкому і проголосували, що було спокійно сприйнято перевізники досить спокійно.
Нагадаємо, що востаннє тариф на проїзд у місті підіймали у січні 2017 року.
Тетяна ЯНІЦЬКА.
Такої повені наше місто не бачило з липня 2008 року. Тоді від стихії, яка вирувала три дні здебільшого в західних областях України, теж найбільше постраждала Івано-Франківщина. В 488 населених пунктах області стихія тоді призвела до підтоплень майже 23 тисяч житлових будинків. У річках Дністер та Прут, які протікають поблизу деяких населених пунктів, рівень води піднявся […]
Голова Калуської окружної виборчої комісії територіального виборчого округу №85, до якого входять місто Калуш, Калуський, Рогатинський райони та частина Галицького району, Ігор Очкур у розмові з журналістом «НК» повідомив, що вибори на нашому окрузі пройшли без скарг, скандалів та грубих порушень. – Ці вибори були особливі тим, що людям довелося обирати Президента серед рекордної кількості […]